Онлайн-курс для початківців "Старт в SMM"
Навчіться SMM з нуля:
✔️ 14 лекцій
✔️ Використання AI в SMM
✔️ Реальні навички на живих кейсах
✔️ Навчання з акцентом на практичні знання
✔️ Лектори, що працюють з mono, Сільпо та іншими топ брендами
Навчіться SMM з нуля:
✔️ 14 лекцій
✔️ Використання AI в SMM
✔️ Реальні навички на живих кейсах
✔️ Навчання з акцентом на практичні знання
✔️ Лектори, що працюють з mono, Сільпо та іншими топ брендами


Коли:
у будь-який час
Формат:
запис
Ціна:
Розстрочка:
Дякуємо за цікавість до нашого проєкту Digital Lift Promodo. Наразі група на навчання сформована, тому заявки більше не приймаються.
Заняття проходять у вечірній час у Google Meet (у понеділок та середу) з 18:30 до 20:30. Проходження курсу можна поєднувати з роботою, а записи пропущених занять переглянути в особистому кабінеті.
- Знайомство з курсом та лекторами
- Що таке SMM? Як зародився SMM?
- Місце соц. мереж у загальній стратегії та воронці Digital маркетингу
- Які соц. мережі існують в Україні та світі?
- Що таке Inbound Marketing?
- Які підпрофесії існують у SMM та хто й за що відповідає?
- Цілі та задачі SMM
- Чим відрізняється smm на фрілансі від smm в компаніях?
- Огляд соцмереж, популярних в Україні та світі
- Домашнє завдання
- QA
- Принцип роботи соц. мереж та основні відмінності кожної платформи
- Контент формати та види
- Цільова аудиторія
- Яка різниця куди постити, якщо Facebook та Instagram це одна компанія?
- Функціонал соціальних мереж
- Створення сторінок у Instagram та Facebook
- Домашнє завдання
- QA
- Як проводити аудит соц. мереж
- Як сегментувати аудиторію?
- Чи варто використовувати штучний інтелект для аналізу аудиторії та як це робити?
- Аналіз конкурентів: як оцінювати та проводити
- Що містить контент-стратегія ТоВ та позиціювання
- Брифування клієнта
- Чи може допомогти АІ в брифуванні, якщо так - як?
- Домашнє завдання
- QA
- Дизайн в SMM – що це і для чого?
- Айдентика бренду
- Технічні вимоги та формати контенту для різних соц. мереж
- Робота з графічними редакторами, види та призначення інструментів. Робота з Figma, Photoshop та Canva
- Де брати контент? Робота зі стоками та ліцензування
- Чи варто генерувати візуальний контент з допомогою AI та як?
- Де шукати дизайнера, та як оцінювати його роботу
- Домашнє завдання
- QA
- Фото контент
- Відео контент
- Мобільна зйомка
- Робота команди — з чого складається продакшн
- Ідеальний бриф та технічне завдання на зйомку
- Приклади гарного та поганого продакшну
- Як спланувати зйомку
- Reels: як шукати ідеї та що таке "надивлення"?
- Алгоритми соц. мереж та чи є робочі лайфхаки
- Основні програми для зйомки та монтажу
- Музика та звуки у відео
- Домашнє завдання
- QA
- Що таке SMM копірайтинг і чим він відрізняється від інших текстів?
- У чому особливість дописів для кожної соцмережі?
- Що таке голос і тон бренду? Яка між ними різниця?
- Як говорити мовою цільової аудиторії, шукати й використовувати її інсайти?
- Як відрізнити гарний текст від поганого?
- Тренди копірайтингу 2025
- Що допоможе краще писати?
- Як комунікують конкуренти? Як виділитися на їх фоні?
- Як правильно шукати ідеї для постів за допомогою AI
- Домашнє завдання
- QA
- Нащо нам модерація?
- З чого вона складається
- Приклади класної модерації
- Скрипти
- Промти для ідей під інструменти з ШІ
- Генерація зображень
- Побудова контент плану
- Рерайтинг текстів
- Інші сервіси для спрощення роботи
- Базовий звіт
- Як зрозуміти що сторінка зростає
- Органічні та платні показники
- Світові бенчмарки і поради як краще зростати
- З чого складається день сммника і які зони відповідальності він має
- Як ставити технічне завдання, щоб отримати найкращий результат
- Побудова контент плану (інструменти, лайфхаки та поради)
- Поради по роботі з контентом та інструменти, що полегшують роботу
- Комунікація з клієнтом особливості і лафхаки
- Тренди та Антитренди SMM у 2025 році
- Можливість задати всі цікаві питання по курсу
Прослухав (ла)
курс (майстер клас)
Успішно пройшов (ла)
навчання

Спеціальний партнер
ХорошопУкраїнська e-commerce платформа для створення інтернет-магазинів, що дає змогу запустити онлайн-бізнес без технічних знань. Хорошоп містить усі необхідні інтеграції з платіжними системами, службами доставки, аналітичними інструментами та іншими важливими сервісами. На платформі вже працюють понад 12 000 бізнесів.

Спеціальний партнер
CDP eSputnikРішення №1 в Україні для збільшення продажів в ecommerceeSputnik — провідна українська платформа клієнтських даних, яку обирають бренди із 76 країн світу. Ми допомагаємо ecommerce, ритейлу та онлайн-сервісам збільшити прибуток, утримувати клієнтів та будувати з ними персоналізовану взаємодію за рахунок даних та AI.
Платформа об’єднує дані з усіх точок контакту та автоматизує маркетинг у 9 каналах (email, mobile push, web push, pop-up, in-app, App Inbox, Viber, SMS, Telegram bot). Також бізнесам доступні AI-моделі, товарні рекомендації, поведінкові тригери без потреби знань в кодингу.

Інформаційний партнер
KeyCRMCRM #1 в Україні
Збір лідів та замовлень з усіх каналів: сайти, маркетплейси, месенджери, Instagram, TikTok. Збільшення продажів за допомогою воронок, вбудованих чатів та модулю для торгівлі.
KeyCRM – проста для користувача, незамінна для бізнесу.
Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.
Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.
Ви можете повернути кошти, протягом 14 днів з моменту оплати, здійсненої на сайті, але в будь-якому разі до дня початку навчання.
Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.
*на інтенсиви знижка не поширюється.
Коли:
у будь-який час
Формат:
запис
Коли:
у будь-який час
Формат:
запис