Junior SEO-спеціаліст
Всього за 42 години навчися SEO-оптимізації для потреб бізнесу!
Записуйся на 23 потік курсу та навчайся у кращих експертів агенції Promodo — компанії №1 у сфері digital marketing в Україні.
Всього за 42 години навчися SEO-оптимізації для потреб бізнесу!
Записуйся на 23 потік курсу та навчайся у кращих експертів агенції Promodo — компанії №1 у сфері digital marketing в Україні.
Коли:
11 листопада - 17 лютого
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15
Ціна:
Розстрочка:
Дякуємо за цікавість до нашого проєкту Digital Lift Promodo. Наразі група на навчання сформована, тому заявки більше не приймаються.
Заняття проходять у вечірній час у Google Meet (у вівторок та четвер) з 18:00 до 20:00. Проходження курсу можна поєднувати з роботою, а пропущені заняття подивитися в записі в особистому кабінеті.
– Знайомство з викладачами та програмою курсу
– Дізнаєшся як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам)
– Зрозумієш відмінності та взаємодію SEO vs Контексту
– Попроцюєш з внутрішньою оптимізацією сайту
– Зрозумієш свою аудиторію
– Дізнаєшся де взяти запити
– Зрозумієш які запити використовувати, а які не варто
– Зможеш перетворити семантичне ядро на структуру сайту
– Зможеш зібрати ядра
– Оптимізуєш та кластеризуєш обробку ядра
– Попрацюєш з живими прикладами
– Використаєш основні формули
– Дізнаєшся типи структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Проаналізуєш структури конкурентів до типів структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Познайомишся зі сторінками фільтрів
– Опрацюєш алгоритми під фільтри
– Синхронізуєш товари з фільтрами
– Знайдеш нові фільтри
– Синхронізуєш товари з фільтрами
– Попрацюєш з живими прикладами
– Отримаєш бонуси з макросами
– Robots.txt – дізнаєшся навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси
– Sitemap.xml для сторінок, картинок, відео – зрозумієш принципи побудови, вплив на процес індексації
– Sitemap.html – навчишся принципам побудови, технічній реалізації, обмеженні, ефективності
Попрацюємо над:
– Дублями: повними та частковими
– Операторами пошуку дублів
– Title / Description
– Як прописати теги для 100к сторінок
– Заголовками H1-H6 та Table of Content
– Оптимізацією зображень
– Хлібними крихтами
– Мікророзмітками
– Нестандартними рішеннями – потраплянням до Featured Snippet
– Як ставити ТЗ девелоперам
– Інструментами для аналізу/автоматизації роботи:
· Розширенням для Google Chrome
· Букмарклетами
· Screaming Frog
– Сервер – що це таке і на що впливає?
– Логами сервера
– URL адресами: які бувають, як впливають, як не можна робити
– PageSpeed Insights
– Mobile Friendly
– Дізнаєшся історію розвитку
– Що таке релевантність
– Поняття тематики, аналіз Ципфа
– Поняття унікальності, спамності та водяності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив
– Дізнаєшся як знайти копірайтера та поставити йому ТЗ
– Дізнаєтеся принципи роботи перелінковки і навіщо потрібна
– Визначите види перелінковки та коли потрібно їх застосовувати
– Зʼясуєте види схеми та як обрати найкращу
– Screaming Frog
– Search Console
– Аhrefs
– Serpstat
– Дізнаєтеся історію розвитку посилання ранжирування та інфраструктури
– Зʼясуєте види посилань, як вони впливають:
· Dofollow- та nofollow-посилання
· Анкорні та безанкорні посилання
· Комерційні анкорний vs текстові
· Наскрізні посилання
· Посилання-зображення: анкор, альти, посилання в перших бітах коду
· Посилання з pdf- і doc-форматів
– Дізнаєтеся хитрощі та маніпуляції:
· Посилення посилань соцсигналами та іншими посиланнями
· Накручування поведінкових факторів за допомогою посилань
– Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно
– Зʼясуєте що таке крауд
– Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні і як з ними працювати
– Здійсните правильну покупку посилань: трохи швидше, трохи дешевше, так само природно
– Сателіти: якими бувають і як з ними працювати
– Показати ahrefs: аналіз конкурентів, що де знаходиться
- Дізнаєтеся мету аналізу конкурентів
- Зможете знайти конкурентів
- Дізнаєтеся параметри для аналізу
- Інструментарій
- Отримаєте результат аналізу
- Зможете застосувати результати у роботі
- Дізнаєтеся на що впливає швидкість завантаження
– Зʼясуєте важливість першого екрану
– Зможете працювати з JivoSite
– Зробите кешування
– Прискорите CSS і JavaScript
– Дізнаєтеся що робити з зображеннями
– Зʼясуєте проблеми з Google Tag Manager та лічильниками відстеження користувачів
– Дізнаєтеся що таке КФ? Розбере характерні приклади
– Зʼясуєте типи і важливість КФ
– Попрацюєте над метриками поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи
– Дізнаєтеся, що таке поведінка в пошуковій видачі та як її можна поліпшити. Річсніпет vs сніпети-символи
– Попрацюєте з зовнішнім просуванням
– Зʼясуєте що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
– Дізнаєтеся історія розвитку алгоритмів Google
– Зрозумієте вплив поновлення алгоритмів
– EAT and YMYL
– Проведете аналіз YMYL сайтів
– Google – Ручні санкції
– Google – Автоматичні санкції
- Зможете презентувати свої знання перед клієнтом
- Отримаєте проєктну роботу
– Налаштування облікового запису в LinkedIn
– Створення резюме
– Які помилки роблять кандидати?
– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати
– На що звертають увагу під час співбесіді рекрутери
– Чому важливо готуватися до співбесіди
Створення комерційної пропозиціі клієнту
Прослухав (ла)
курс (майстер клас)
Успішно пройшов (ла)
навчання
Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.
Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.
Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.
Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.
*на інтенсиви знижка не поширюється.
Коли:
11 листопада - 17 лютого
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15
Коли:
11 листопада - 17 лютого
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15